Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z naszymi doradcami ds. Bezpowrotnego kasowania danych lub przedstawicielami obsługi klienta, aby uzyskać potrzebną pomoc.
Doradcy klienta
Potrzebujesz wyceny bez ryzyka lub pomocy w przesłaniu do nas sprawy dotyczącej trwałego usuwania danych? Nasi doradcy klienta mogą pomóc.
Godziny pracy doradcy od poniedziałku do piątku: od 9.00 do 18.00
Zadzwoń do naszych doradców klienta
Nasi doradcy klienta są dostępni telefonicznie w godzinach pracy.
Wyślij e-mail do naszych doradców klienta
Wyślij nam wiadomość e-mail zawierającą typ posiadanego urządzenia i Twoje oczekiwania. Doradca klienta odpowie w ciągu
25 minut w godzinach pracy.
Okienko czatu masz po prawej
Masz krótkie pytanie dotyczące procesu trwałego usuwania danych? Skorzystaj z funkcji czatu, aby porozmawiać z jednym z naszych doradców klienta (nie robotem!).
Umów rozmowę z doradcą klienta
Umów się na krótką, 10-15 minutową rozmowę telefoniczną z przyjaznym doradcą klienta w dogodnym dla Ciebie czasie.
Obsługa klienta
Masz pytania dotyczące aktualnego bezpowrotnego przypadku usuwania danych? Nasz zespół obsługi klienta może Ci pomóc.
Godziny pracy doradcy od poniedziałku do piątku: od 9.00 do 18.00
Zadzwoń do obsługi klienta
Przedstawiciele Obsługi Klienta są dostępni telefonicznie w godzinach pracy.
Wyślij wiadomość e-mail do obsługi klienta
Jeśli nie możesz zadzwonić w godzinach pracy, wyślij nam e-mail. Odpowiemy
w ciągu jednego dnia roboczego.
Usuwamy dane tak, by nikt ich nie odzyskał
Skontaktuj się z nami
Główna siedziba
ul. Puławska 12/3
02-566 Warszawa
Kontakt
- dankas@dankas.pl
- +48 503 303 001
- Pon. - Pt. 9.00-18.00
- Polityka prywatności
Social
© Copyright 2019 Dankas. All right reserved.